h1

Surrealism

2010/03/21

Till nästa vecka önskar jag mig all tid och energi i världen, samt all den rekvisita jag kan tänkas vilja ha. Så att jag kan genomföra de idéer som ligger och gror i skallen och inte behöva göra nödlösningar någonsin igen.

Nu ska jag inte gnälla mer. Det blir ju vad man gör det till liksom :)

Theme 52 är ett fotoprojekt som jag startat tillsammans med tre vänner. Varje vecka drar vi ett nytt tema som vi sedan fotar och publicerar kl 21 på söndagskvällarna. Glöm inte kolla in vår Flickr-grupp och de andras bidrag: Johanna, Elin och Isabell.

[T52 – 30/52 – surrealism]

Canon EOS 5d mark II + Canon EF 50mm 1.8 + silverreflexskärm

20 kommentarer

  1. Jättehärlig bildDen vill jag ha förstorad!


  2. 1010 prenumeranter !!! Oj!


  3. Cool bild!


  4. Åh, jeg digger det!


  5. Riktigt kool bild! Tänk om man hade såna ideer! Och vilken fin spegel. Jag har en liknande fast silvrig, lite gammal och skitig sådär. Älskar den!


  6. Love it!


  7. vad får du all inspiration ifrån?
    förr när jag började fota hade jag massa kreativa ideer, nu blir det bara tråkiga foton haha :P
    snyggt!


  8. häftig bild :) och fin tapet.


  9. Snyggt!


  10. Jag gillar bilden :) Den är lite creepy, en tavla som får liv helt plötsligt och kliver ut ur den.. hua :P Din blick är klockren!


  11. Sv: Onej, räkna in mig i den klubben :)

    Mycket fin bild. Gillar klohanden :)


  12. Sv: Haha, du behöver inte kommentera på varje inlägg, det räcker med den fina kommentaren jag fick, och jag håller med, kom på att jag skulle ta bort glittret när jag redan hade gjort några bilder och så blev det som det blev, såg nu också att färgerna var väldigt gråa på bloggen :S Anyways, TACK! :D


  13. Nyedelig bilde! Veldig bra jobb med armen som stikker ut, ser veldig ekte ut. Bra arbeid!


  14. grymt härlig


  15. Så kult! :)


  16. Häftig!

    Ha en fin kväll
    Kram


  17. Grymt snygga bilder, imponerad! :D


  18. Åh. SNYGGT! Ramen är jättesnygg och väggen har fått sig en fin ”tapet” :)


  19. Hei! Kan jeg bruke dette bildet på bloggen min som illustrasjons foto?


  20. Hej där ! ;D
    Snygg bild! och alla de andra också :p Men..lite skum fråga men vart kommer tapeten i bakrunden ifrån ? elr visst är det en tapet? :) Jag tycker den var as snygg och har typ letat efter något sånt där mönster,på tapet.. men har inte hittat ännu.. ;P
    haha! men är tacksam för svar ;)(oj vilken lång kommentar)

    kram tilda



Lämna en kommentar